Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 21 aprilie 2007

iti promit ca o sa ma mai intorc din cand in cand pe aici...de data asta cu gandul.

Atunci cand simti ca nimic nu mai este la fel, cand toate cele din jurul tau dor si cand esti al nimanui...lumea asta pare neagra si urata.te-am iubit...te-am numit sufletul meu drag....te-am iubit neconditionat, fara incetare...te-am iubit in orice chip si fel exista...ti-am iubit privirea, cugetul, tacerea...ti-am iubit sufletul, trupul, chipul, gandurile, fragilitatea ta...te-am iubit cu totul si din toata fiinta mea...ti-am iubit defectele, si calitatile, mangaierile, finetea vocii, cumpatul, mania, surasul sau incruntarea...am iubit fiecare parte din tine, fiecare loc, fiecare umbra, fiecare freamat, fiecare cuvant si necuvant...am iubit numele tau, zambetul tau, seninatatea ta, suferinta ta...ai fost ca o icoana a sufletului meu indragostit de tot ce esti tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu